Sayfalar

19 Ağustos 2010 Perşembe

güneş doğmasın


güneşin doğuşu , götürüyor içimden huşuyu.
terletiyor sırtımdan beri beni.
alıyor içimdeki huzuru.

sanki aşık bir çiftin aşklarının yok oluşu gibi geliyor bana.

yeni bir gün yeni bir macera yeni bir başlangıç değil.asla olmadı.
güneş doğmasın bu yüzden. uyku kaçırıyor.
300 kiloluk bir pike parçasının altında litrelerce tek döküyorum. yarı baygın.
yarı uykulu. tam karşımdan doğuyor.uyarıyor beni. gözlerimi kapıyorum ancak parlıyor.
cehennem sıcağı basıyor. üşüyorum ama terliyorum. zehir enjekte ediyorlar sanki kollarıma.
her tarafım kasılıyor.

kalbimi sanki benden söküp ona götürüyor güneş ışıkları.

keşke öyle olsa diyorum yarı baygın. kalkıp ;koridor, salon ve mutfak.
dolaptan soğuk su şişesi yerine masa üzerindeki ılık sürahi daha iyi gider sabah sabah.
huşu içinde dikiyorum sürahiyi.

sessiz doğan güneşin ışıkları eşliğinde.