Sayfalar

18 Ağustos 2010 Çarşamba

oyeğ şiiri

kötü bir koku çalınıyor burnuma
sanırım duyu organlarımla alakalı bir problem
herşey gerçekten de çok iğrenç kokuyor
ve bahçenin arkasına kustum lanet olsun!

oh evet evet,yemin edebilirim
cehennemi garantiledikten sonra
amına koyduğumun mallarından kurtulduktan sonra
beyinlerine 50 cb. liği doğrtulttuktan sonra

bunun hakkında konusuyorum
ve umarım beni anlıyorsundur
söyle hadi nerede benim uyuşturucum?
yani uykum,dalamadığım uyuşturucum?

sallıyoruz biz seni,farkında bile değilsin
kendince yemek arayan bir solucansın sen
dünyanın küçük bir merkezi
köşesinde taburede oturan bir kolpa kedi..

aşkımı hisset,daha henüz kimsenin erişemediği
ve biliyormusun? işte ben bu zamanı bekliyordum
kulaklığımda zırvalayan müzik ile
orgazm olan düşüncelerimi sana savuruyorum

uzun bir uzantı,diyeceklerim müzmin
tıpkı bir ayyaş gibi,canı hergün içki istiyor
ve hadi ona içkisini verelim
seninle oynayalım ve harcayalım paraları

na,na,na,na bir ıslık ve
fondan devam eden bir piyano
makam önemli değil,müzik ben
söz ise sensin,ritim ise aşkımız

la,la,la,la kolpa bir sevgili gibi
kaybettin herşeyi,şimdi elinde sigaran
diğer elinde ise fotoğraf makinan
umrumuzda değil hiçbirşey değilmi?