Sayfalar

15 Ağustos 2010 Pazar

sahibinden satılık

farklı güneşli bir gün,karın açlığı yeni bir gelişme değil oyüzden takmıyorum.havada baya bir sıcak nem var,serinlik yok.Resmen ölü bir gün,daha şimdiden harcanmış birgün.Tıpkı dün kü gibi..Bu ölü günü canlandırma çabaları,birşeyler deneme isteği,farklı bir metodik yol eğilimleri..her zaman farkındayım değişmeyeceğimin,yıllardır deniyorum değişmeyi ama olmuyor,olamıyor..acı bir tutkuyla farkettiğim tek şey "ben buyum".. Hareketlerimi beğenen beğenir,beğenmeyen siktir olur gider,evet herşey bu belkide ama eksik ve yanlış giden birşeyler var,tek tabanca şekli artık bana göre değil fazlasıyla yabancısıyım artık ben bunların..Kelimeleri sıralıyorum..evet sıralıyorum ama ne için? müzik yapıyorum ama ne için?,gözlemiyorum ana ne için?.. Nerden baksan hayatımda hiç birşeyin doğrudan kesin bir nedeni yok,hayatımın tek gerçek nedeni ne için yaşıyor olmam..sadece ama sadece bu..
İşte bu yüzden dediğim cevaplarının sonu yok benim açımdan,yapılan herşeyin bir çok sebebi var,hiç birşeyin sebebi tek bir amaca dayatılı değil,tepkiyi yaratan amaçların bağlantılarıdır ve onların sentezidir...Aslında insanları kancık bir kozalak olarak düşünebiliriz,beklemediğiniz anda tanımadığınız birileri olurlar,yani gerçek yüzleri ortaya çıkar,tıpkı bir maske gibi..bunu herkes bilir,zaten meselede o kancıkları farklı farklı yollarla hayal etmek,onları hayvana benzetmek,bir nesneye,yaşamasına gerek bile olmayan canlıya..Falan felan..Uzun lafın kısası hayat zor tıpkı insanlar gibi..