Sayfalar

12 Eylül 2010 Pazar

d r j z m t k l y m d j ı o

anlam yok,yazmak saçma
açlık var,tekrar yeniden
adını koyamadığım,nerede olduğunu bilmediğim
uzayıp giden-
saçma birşey var,
nedir bilmem,yabancıyım.ama tanıdık
söyledi aptal aptal,canımı sıktı
kurtulmak istedim kadınlardan,
durduk yere adamın canını sıkanlardan
orospular iyidir,hallet ve yolla
iyidir onlar,insanları siklemez
orospu düşünceler derim ben onlara
...canım sıkıldı uğraşma,gerek yok
başlık saçma,aklıma ne geldiyse artık
ne düşünür,bilmiyorum
aşık falan değilim bu bana çok ezikçe geliyor
herşey ezik,okadarda savunmasız değilim ben.
düzgün bir yola ihtiyaç yok,her şey yerinde dursun-
yeter,
iyidir kavga dövüş,onun ağzıı kırmak istiyorum
kurtulmak istiyorum insanlığın gelişmesinde engel oynayan
orospu çocuklarından,
münzevi olarak adlandır bunu,kendi rızası ile çekilmiş inzivaya
,şimdi uyuyor orospu çocuğu ve benim gerçekten karnım çok aç