Sayfalar

26 Eylül 2010 Pazar

honky tonky woman ımı bana geri ver

yoğunlaşamıyorum hiç birşeye
kötüyüm boktan bir sebepten ötürü
küfür ettim,kendime geldim
içkimi aldım ve inime geri çekildim

dokundu bıraktı şarkılar dumanımla birlikte
yanı başımda kendine zarar verdiklerini gördüm
iyi değildi gördüklerim,hasta etti beni
üzüldüm,duruldum,randıman alamadım istediğimden

kötüyüm,korkuyorum çünkü öfkeliyim
önüme kim çıkarsa bana mani olma düşüncesiyle
şöyleki onların ebelerinin dedeleri olduğunu gösterebilirim
merak ediyorum daha kaç kişi,daha kaç insan burada benimle?

egzotik ormanlardan kaçtım geldim buraya bir hayat kurma hayali ile
hoş geldin dediler "şehir seni sikecek"
bu kadar kolaymı dedim onlara
cevap vermediler,siktirin dedim,ben bildiğimi okurum

sana kimse birşey söylemedi ne olacağına dair
o kadar saçma geliyorki herşey
herşey oyuncak bir dünyanın içinde sıralı bir oyun sanki
sonra gör onun yavaş yavaş evine gittiğini buruk bir hüzünle

döktüm kovaya ekşi gazozu,boğdum kendimi bir dal sigarada
zamanımız geldi dostum,başka cevaplar arama zamanı
gözlemelerin sonu gözlem,gözlemeler ucuz
insanlar basit ve komik,ayaklı tiyatro gibiler işte

bana honky tonky woman ımı geri ver
onun o tatlı suratını göreyim bir kez daha
göreyimki mutlu olayım,
çalmasın fondan estrange,üzülmeyeyim bende