Sayfalar

21 Ekim 2010 Perşembe

kötü kızların şarkısı

dudaklarımın arasından çıkıyor sihirli kelimeler
bu 15 lik bir silah aslında
ve çekiyorum tetiği;beynime doğrulttuktan sonra
kafamı yasladım dostuma,kafası başka yerdeydi
dilberimi aradım,yoktu..
güneş heryerdeydi fakat o yoktu
bana tepeden pişkince bakıyordu işte
sevmedim..
sana anlatacağım masal o kadar da kısa değil
bu bir çakışması senin tarafından harcanan duygularımın
geçer acı tatlı,farkındayım
başım zindan,müebbet bir zat yatıyor burada
ama sen görmüyorsun
yada göremedin
biliyorum yoksun
ve beni denizin dibine batırıp öylece gittin
çirkefsin..
bu nankörlüğü kediler de bile görmedim
bi de hala bana dönüp "geçer" diyorsun
üzülüyorum sana
yada kendime
sanıyorsun incittiğini ve bunun yanında üzüldüğünü
hala görmüyorsun aslında
buradayım yada buradayız
üzdüğünü sanıyorsun sen hala,
sen abartıyorsun rahat yaşamla sapıtmayı
insanlar geçmiş hayatından üzerine basa basa
bırak kendinle konuşmayı,
o görebileceğim en düşsel şey
sanrıları rüyaların da
ve ben-
orada-
onunla-
bir şekilde-
güzel bir durumda-
sosyal bir çerçevede-
onun erkeği olabilirim diye düşünmüştüm,
fakat kaset geriye sardı
ektiğimi biçtim
biçtiğim boku yedim..
suçluyum ve lanet olsun bu kadar ısrarcı olmasam
belki kurtarabilirdim götümü,
ne farkederki
kaderin oyunu bu
aklımın iplerinin kurnaz gösterileri işte
hala yazıyorum ve o yok
güneşte gri bulutların arkasına bana hiç birşey söylemeden
saklandı,
güneşimdi o benim
sarı saçlı güneşim..