Sayfalar

12 Mart 2012 Pazartesi

kahve?

ben uyurken geçip giden trenler geri gelmeyecekler
sigaranın dumanına davranıyorum ve elimde hiç birşey yok
bazen bir basket takımının bench'indeymiş gibi hissediyorum
didindiğim halde,sahaya çıkan kadronun içinde bulunamayanlardan
bazen ağır bir yenilgi olduğumu hissediyorum
ve bir şarkı açıyorum bana geçmişin serin rüzgarını andırıyor
bazen duruyorum sadece,gözlemliyorum ama gözlemlerin sonu gözleme
mideye indiriyorum ve yatağıma gidiyorum
işte burda yaşayan cesedim,bu gece burada ellerini konuşturuyor
ben yedekteyim sanki,onlar oynuyor
ve biraz ilhama ihtiyaç duyuyorum
birine zarar vermeden önce beni tutup bir kenara çekecek bir varlık
bazen birini sevebileyeceğimi düşünüyorum
bazen birini hiç sevmeyeceğimi düşünüyorum
bazen birini hiç takmayacağımı düşünüyorum
ama bu allahın belası kaset tekrar başa sarıyor
neden bilmem ama hep böyle oluyor
ve sonuç aleyhime
maç bitiyor