Sayfalar

22 Mart 2012 Perşembe

there is no money

kalbimde hiç para yok
göz yaşı var akmayan
ve yağmurlar var gökyüzünde bekleyen
hiç haklı olmadığım isteklerim var
bütün hayatım boyunca çemberi
isteklerimin üzerine atmaya çalıştım
nicesi ıskaladı
nicesi bana bela olarak geri döndü
ama tonlarcası oturup ders çıkarabileceğim
şeyler verdi
oturup 6 telliyi konuşturmayı denedim
hayatımda becerebildiğim tek şeydi belkide
işe yaramaz bir it olarak doğmuştum
kısa uzantımın sonunda farkettim bunu
ve bütün krediyi hakediyor şimdi gönlüm
dün bir orospu çocuğu gördüm
bugün bir başkası
komik olan ise hepsinin götlek olması
yine sigara dumanı çaresizce
ve hoperlörlerden yankılanan mızıka
müşfikçe dört duvarımda yankılanıyor
ve durup bakıyorum sadece bu allahın belası hedelere
bir gözlemci olarak gelmek isterdim
bir bitki olarak gelmek isterdim
bu dünyaya ve bu iğrençlik abidesinin komutasına
hayatıma aklımdaki dev ekrandan jüri üyeleriyle bakıyorum
ve fotoğraflar hala güzel ve sihirli izliyor
belliki buda başka bir psychedelic
ve süreç başladı belkide