Sayfalar

6 Nisan 2012 Cuma

canım çok sıkılıyor

küllerimden doğarmıyım tekrar
yanyana geçen geceler döner mi yeniden
bu kazılan kuyular kurur mu ben ölmeden
haberin var mı bu girdabın gözünden
ben bu girdabın gözünde güvendeyim
manası yok seni düşünmemin
hiç birşey sandığın gibi değil,olmadı bebeğim
riyakarlığına rağmen üstesinden geldiğim bu dağlar
aylardır bir bir önüme dizilmekte tekrardan
bazen sadece duruyorum öylece
rahatsız edilmemek istiyorum
ama daha ne kadar inkar edeceğim seni sevdiğimi
belki gün gelir
bu kahpe dünya düşman eder seni bana
sazıma yağıştırdğım senler bir bir kopmakta
korkma bebeğim,sevmiyorum seni
sadece delice özlüyorum kokunu ve ellerini
manası yok seni daha fazla dramatize etmemin
ben diğerleri gibi yüzsüz değilim
giydiğim maske bir tane tıpkı sen gibi
bu diyarları terk etmek istemiyorum
ki yapamam zaten
dediğim gibi
korkma sevmiyorum artık seni
özledim delice
bil sadece.