Sayfalar

13 Haziran 2012 Çarşamba

güneş doğdu derken

yürürüm yok hatam,yok şakam
ben bildim bileli bu puslu yolda
kendimi ve bildiklerimi aldım yanıma
ve sadece kendim bilebilirdim dünyamı
yapabileceklerimi ve yapamayacaklarımı
hiç kimse dünyamı değiştiremezdi
aklıma diyebilecek birşeyim yok
çünkü bilinir;
aşk insanın gözünü gör eder
ama eğer aşkın gözü körse,kendime bir sopa alırım
kapasite meselesi bu karşılıklı ilişkiler
en tepeye çakarsın aşkının çıtasını
ve elinde bir değnek olur iki ucuda boklu
hiç birşey geçmez eline,sadece saçmalıklar olur
niyetler hep çıkar doğrultusunda süre gelmiş
dedikodu onların mesleği en nihayetinde
delilikle geçen yıllar beni hala yola getiremedi
ama bugün senin senin gibi görmeye çalıştım
fakat olmuyor,
komiklikler,şakalar yetişiyor imdada
ama bu dediğim gibi,kapasite meselesi
neyse ne,gidiyorum kafam eğik bir şekilde
ketum takıldım yıllarca,sempatik olmaya çalıştım
fakat hep negatiftim kuzen,bilindik kitaplar rafta
isyanım var ulan demiyorum,doğuştan isyanım var çünkü
alışkın bilinmezliklere ve gör sadece görmezden gel
komiklikler,şakalar kurtarır seni merak etme
check et ne biliyorsan,güneş her doğduğunda aydınlanmaz sokaklar
kerahet vakti tatlı bir karanlık hakimdir sokaklara
kısa bir süre sonra aydınlanır hava
söyle kuzen,dökülür mü kalbimin yaprakları yerlere
dediğin gibi bazı şeyler insanın elinde değil