Sayfalar

15 Temmuz 2012 Pazar

bitter acı

en kötüsü gri gökyüzüyle birlikte sırtımda ter damlacıkları
sıcaktan bütün bu,
sahibinden satılık bu gurur ve hissiyat
biliyorum seni alt edemem
fakat atlar koşturuyor civarda
ve bu civan tozmaz fazla civarda
en kötüsü bilindik şarkıların farklı ağızlarda farklı acılarla
bütün saçmalıkların aynı yaşantıda olması
ve mutluluğu kovalarcasına yorulduğumuz o anlar
şimdi yatağıma yatıyorum ve yılların verdiği o uyuşukluk üstümde
vahşi zamanlar vahşi hayatlarla birleşti ve kimseden merhamet beklemiyorum
hiç bir şey için gayret etmiyorum,zaten biliyorsun kim olduğumu
ve bu boşluğa yazmış olduğum bir diğer pervasız şiirim
deniz kıyısındaydım hoyratça taşlara vurduğu bir su damlacığı
hayatıma oradan baktım,sanki yıllardır konuçlanmış bir kaya gibi
bildiğim tek şey zamanın kahpeliği
geçip gidiyor size danışmadan
bilinmeden,görülmeden,bir sigara dumanı gibi
zaman bir duman gibi içine çekiyorsun ve dışarı üflüyorsun