Sayfalar

23 Ağustos 2012 Perşembe

özgür düşünce boş bir zihin
ve eve geldiğinde yalnızlığın seni bekleyeni
en makbulu hayatın belki
insan anlıyor kafasının doluluğuyla
bir çok defa denersin
ve dünyaya bebekler gelir
bi zaman sonra sıkılırsın
çünkü hayat her zaman sıkıcıdır
anıl yabani bir ot gibidir
ormanın içinde bütünleşmiş
tabiyattan kovulmuş zehirli bir çiçek
tek mikrofon işimi görür ve tek aşk
aşık olmak kolay değil
özellikle insanların bütün numaralarını bilirken
elin bir çok saçmalığa gider
ayakların pis bataklıklara yürür
her zaman gelecek hakkında teorin vardır
masum çocuklar katledilir
masun insanlar öldürülür
böyle bir dünyada zihnime liderlik ediyorum
herşeyim var,hiç bir şeyim yok
kalemimi buldum ittim saçmalığı
ve aldım hediye olarak mermiyi zihnime
gençtim hayatın sadece mutluluk olduğunu düşünüyordum
bir çok önemli noktayı atlamışım
ve kendimi saçmalıkların içinde buldum
yaralıydım gözüm dönmüştü ve tedirgindim herşeyden
yeterince sert olamadım hiç bir zaman ve yüzüm hep tebessümlüydü
fotoğraflara gülmeyi sevmezdim,buna alıştırıldım
bazen kendimi denek maymunu gibi hissediyorum ama
zihnimdeki kral tahtan indirilmiş
bir devrim var içimde,fikirlerimde ve bakış açımda
benim dünyamda hiç birşey olması gerektiği gibi değil
hepsi ters yönde ve ben iyi bir oğlandım olsa bile bir kaç kalp kırığım
anıl ormanın içinde tabiyattan kovulmuş yabani bir ot gibi
özgürlük yada mapushane,hangisi daha iyi acaba?
yazılar bi işe yaramaz,düzeltmez ve elektirkleri asla yakmaz
benim dünyamda zenci bir isa var,
bir cenabet haham var
kabileden kovulmuş bir orangutan var fakat neyseki
şanslıyız Elhamdülillah
biz mazlumların farklı bir köşede duranlarıyız fakat içimiz aynı
kalbim için bütün bu saçmalıklar bir kenara sadece Allahtir baki