Sayfalar

7 Kasım 2012 Çarşamba

Baş Kaldiriyorum

Insanlar cirkinlesiyor,inzivaya gecmek istiyorum
Kulagima silah sesleri geliyor,tedirgin oluyorum
Belanin kokusunu alir gibi aliyorum,kosede bekliyorum
Biraz daha sakin olmaya calisiyorum gelecegi tahmin etmeye calisiyorum
Her dusuncem beni sirtimdan bicakliyor
Kimse anlamiyor,gozleri gorebiliyorum tepelerde
Bikiyorum ve bas kaldiriyorum
Yalnizliga,delice gecen senelere,ve sisenin son damlasinda aradigimiz o mutluluklara
Insanlarin sahte gulumsemelerine
Guven abidelerine
Sozlerine,her seyine
Bas kaldiriyorum
Gercek olmayan guneslere,
Soguk sabah yagmurlarina
Delice gecen yillarima
Kafasini kuma gommuslere
Bas kaldiriyorum
Bu bir cinayet,bir insanlik sucu
Kulagima silah sesleri geliyor
Karanlikla deliriyorum
Olum veriyor ciddiyeti
Supheliyim butun ruyalarimda
Ben belirliyorum kabuslarimi