Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

ölmeye hazırlık

pisliğin içinden doğan harika bir gül gibi eylemlerim
orospuların hüplettiği kirli paralar gibi düşüncelerim
herşeyim bir farklı estiriyor havayı
bazen yeterince dolmazsın,yeterince kızdırmamıştır hayat
bu hafta herşeyi yoluna koymak istersin geleceği bilmek
geleceği iyi görmek istersin gece yatağına yattığında
olmadık herşey seninledir uyandığında anlarsın
daha fazla yaşamak istemiyorum
daha fazla yaşamak istemiyorum
bir fırt alırsın dalgadan herşey aynıdır
sonraki hafta berbat bir hastalık evresi,zor atlattın
zaten çömezler ortalıkta dolanıyor kimse benim gibi değil
dikkat etmemeli kafiyelere,içimden geldiği gibi
polisler çekilin geleceğimden sonumu yaratıyorum ben
bunu tek başıma yapabilirim eminim,yalnızım evde
biliyorum bastırmaya çalıştım hezeyanlı olayları
sansasyonel sükselerim gündeme oturduğunda memnun değildim
kalbimin anahtarını buldum kapıyı açtım ve farklı şeylerle karşılaşmaktayım
bu benim işim,bu bizim işimiz sadece ben ve sürtüğüm
bu yolda kıvranıyoruz kendimi tutmaya çalışıyorum belki ona göre değilim
stilim yolum ve doğan güneş hepsi berbat,
sokaktaki eli bıçaklı bebeler takip etmekte beni
tehtid içinde geleceğe bakar oldum ve devam ettim
birayla devam ettim,sigaradan bir duman aldım sabaha yabancı uyandım
arkadan devam etmekte cömert beat ve ben estirmekteyim mermileri
(beep) (beep)
üç el ateş ve şimdi ölü olabilirdim,vucüduma değen acımasız neşter
hastaneye kaldırılmış olabilirdim doğru davranmasaydım sanki
biraz daha ver şu lanetten kendi dünyamı kendim yaşıyorum ben
bu lanet yazıları küçümseyenlerle işim bitmedi daha
yıllar önce elime aldığımda silahı
diğer elimde ise bir buket gül vardı hangisi diye sordum beynime
silah dedi,vurdum gülleri
öldürdüm bütün çiçekleri,gençliğimin kronik faciaların başlangıcı olabilirdi
sabah uyandım daha az gençtim kendimde parlayacak ateşi görmekte zorlanırdım
kelimeler terketmekteydi beni bebeğim zor dayandım
ölümün kıyısında güneşlendim yaz ayları,terledim
benim hakkında bildiğin herşeyi unut dostum bu artık çok farlı bir hal aldı
evde yalnızım ve kendi kendime konuşuyorum,tanıdık olmalı bu
herkese selam olsun berbat kaldırımlarda başımı dik yürümeme sebep olanlara
sigaradan bir duman daha alıyorum ve şu ana kadar yitirdiğin sevgililerime saygılarımı iletiyorum
bunu her hafta sonu yapmalıyız,
anlıyor musun dediğimi.