Sayfalar

25 Şubat 2013 Pazartesi

patlamaya hazır dinamit vari insanlar
o yüzden kimseye güvenmeyişim
birine güvenmek uçurumdan atlamak gibi
silahı kendi şakağına dayayıp ateşlemek gibi
asırlardır insanların vazgeçemediği tek şey
iğrençlik kuyusunda yaşayanlar
orada kalmışlar ücretleri pahalı
şaka gibi yaşamak,herkes bi yere kaçmak derdinde
sabırlar zorlanıyor,sınırlar zorlanıyor
kimse bilmiyor güneşin doğduğunu
utanç duyuyorum bunların arasında olmaktan
tek dostum,tek adamım yetti yıllardır,
o kadar berbat şeylere tanık oldum ki
insanların yüzsüzlüklerine,riyakarlığına,menfaatçiliklerine
tek silah her zaman iyidir belimde öyle de yaptım vesselam
gün sayıyorum kayıtsızlığa,Bakinin yolunda ilerlemeye çalışıyorum
kendi iyilerimle,kendi iyi niyetli yalanlarımla,
böyle olmak iyidir dedik,yalnızlığa hapsedildik
iyi biri olmak hedef tahtası olmaktan farksızdı sonra öğrendik
kabuklarımıza kapandık,orada kurduk dünyamızı
fakat "insanların hala bok parçası olduklarından emin olmamız gerekiyordu"
belkide eminiz
eminim
insanları rahatsız edici tavırlarımız var,hayatımız
memnunum bundan,
dışardaki birer orospu çocuğu olmaktan iyidir