Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe

Halden hale

Degisen vahsi zamanlar duruldu
Yagmur bitti gunes acti kalbime
Kurak ve bunaltili bir iklim
Agactan dustu yaprak geregiyle
Kapandi butun isiklar ve uzandim yatagima
Kimse bilmiyor
Kitaplar yakildi bilindik hersey rafa kaldirildi
Gecti gitti cocukluk hayalleri ve asklari
Aynadaki ben gitti bir diyara
İnsanlar dahada cirkinlesti ortalikta gorunmeyeli
Bir seylerin umudunda enseme esen ruzgar
Hatirlatti bir cok seyi
Yaslandi aklim yasim genc hala
Sisesinin son damlasinda aradigim mutluluk olmadi
Siirlerim kacindiklarimi ifşa etti bilemedim
Kimse bilemedi bunlarin degerini
Oyun yeni kurallariyla oynandi
Bir cok yol yaratildi zilyon tane
Bilimum iskenceyle degisti zihniyetim
Durumum hic ic acici degil hala
Biliyordum bunlarin boyle sonlanacagini
Her sey mumkundu bu alcak dunyada
Olmayacagini dusundugum hersey kismen oldu korkarim ki
Kurtarmadi kacak guresler
Kurtarmadi yumruklar duvarlarda
Kurtarmadi yakilan berbat sigaralar
Kurtarmadi yudumlanan saraplar
Bir kadin gelirdi ve degistirirdi herkesi
Bu boyle oldu
Boyle olmaya devam etti