Sayfalar

25 Ağustos 2013 Pazar

bu kahkahayı korumalıyım
sanırım en berbatıydı gördüklerimin
henüz olgunlaşmamış
ve bir o kadar da çocuksuydu
yürürken sürekli
takip ediliyormuş hissine kapılırdım
insanlardan da pek hoşlanmıyordum
yaptığım her şey
insanlara garip geliyor diye düşünüyordum
yanılmadığımı anladığımda
kendimi mutlu hissettim
yalnızlığı hissedince mutlu oldum
bir süre alkolle iç içeydim
sigara her zaman vardı
fakat sıkıntılıydı
kendimi kanıtlayabileceğim fiziksel işlerde çalışmadım
yaratıcılık felçi geçirdim çoğu süre
kadınlar tarafından sakat bırakıldım
pek güçlü bir insan sayılmam
insanlar güle oynaya
hiç bir şey yokmuş gibi davranırken
kendi odamda dominolarımı yıkıyordum
zincirlerimi zorluyordum
spesifik biri değildim
dışarıda sıradan olan bir insandan
daha da sıradan birisiyim
son 5 yıl gelecek 5 yıldan pekte farklı olmayacak
güneş orada bir yerde
sıradaki bölümü bekliyor
ve insanlar her birimizin kuyusunu kazıyor
beni geleceğe dair bir karamsarlık olarak görebilirsiniz
sorun değil
hiç bir şey sorun değil.