Sayfalar

12 Mart 2014 Çarşamba

ey güzel çocuk

sana ulaşmak yasak
yasak bir elma
acılar ise artık nefes almak gibi
sabah uyanmak sensiz bir sabaha
bir kaç defa yaşadım
acı vericiydi
ama ben burda kendimi kepaze etsem
ağlasam,haykırsam,yalvarsam
ne farkeder
ferman yazmadın mı zaten?
büyü,ey güzel çocuk
o bankta olan biten herşey o günün sandığında kilitli kaldı
ve köprünün altında ne fırtınalar koptu
anlayacağın geçti o sular ordan
ve bende bir başıma kaldım bu gemide
evet o gemi,
senin asla sana ait olmadığını düşündüğün
asla ama asla
sana ulaşmak yasak artık ey güzel çocuk
bende çocuğum
saçların ise bir korunaktı benim için
bana bir barınak verdin
ve şimdi hepsini ateşe veriyorsun
kalbimden bir parça götürüyorsun yanında unutma
belki güzel günler bekliyor
fakat ya yatağına yattığında?
iç acıtıcı,
iç karartıcı,
kabullenmem lazım bunu
ve hiç sesimi çıkarmamam gerek
sende üzülme kafana takma,ey güzel çocuk
ayrılırsın,
belki barışırsın
yada bir köşede o günü beklersin.