Sayfalar

27 Eylül 2016 Salı

başlıksız

biraz boynum ağrıyor bu koltukta uzanırken
arkama yaslanıp pikaba koyduğum albümü dinliyorum
izzy stradlin.
kendimce yapmam gereken çok şey var,
şarkılar üzerine yoğunlaşmak,bir şeyler üretmek
sm'yi tekrar ayağa kaldırmak,uslu durmak
bu sonbahar verimli geçmeli,
her anlamda,
sanırım biraz kendi hayallerim doğrultusunda yürümeliyim
ama bir dakika..
benim hayalim yok ki.
anlık yaşamaktan geleceği artık pek düşünmez oldum,
 farketmez,ben hiç değişmiyorum zaten.
zamanım var herşeye,ama endişelenmiyorum
bazen sadece bulunduğum yerde olmak istemiyorum,kapının dışında olmak
daha çok ilgimi çekiyor.
kendimleyim ve bu artık korkutmuyor.
aslında kendimle değilim ama bu benim sevdiğim birşey.
insan dolu bir günün ardından kendimle kalmak gibisi yoktur.
bu arada fotoğraflarda en sahte gülümsemelerimi fırtlatıyorum insanlara
herkes inanıyor.
böylesi daha iyi.
funk'ı içimde hissediyorum.