Sayfalar

18 Aralık 2016 Pazar

helvetia

sorunsuz bir gece hayal ettim,
başaramadım
oksijen dolu bir odayı peki?
hayır o da olmadı
öyle saçma işlerle uğraşıyorum ki
aşk ve sevgi saçmalıkları
her defasında
büyük bir saçmalık olduğu konusunda
asla şaşırtmıyor beni
aslında benimle alakalı biraz
sürekli aynı şeyleri yaşıyorum
değişen sadece isimler
bu dünyada ki bütün saçmalıklar
bundan çıkıyor
delice geçen bir haftasonuydu
tek başıma içmemeliyim
bunu tekrar öğrendim
alkol böyledir
duyguları ön plana alır
mantığı siler süpürür
mantıkla alakalı hiç bişey kalmaz
biraz zaman ver bana tanrım
sen herkesin tarafındasın 
sanırım bu imajı istemeden yarattım
farklı bir sound yakalayacağımı düşünmüştüm 
klişenin dışına çıkmadı
sorunsuz bir aydı
ne diye kendime hakim olamadım?
sanırım hiç yalnız kalmaya gelemiyorum
gelecek için güzel bir hikaye olarak kalsın
anlayışın olmadığı yerde aşk olmaz
spotify'ı seviyorum
güzel müzikler keşfediyorum
umursamaz aralıkta kaybolalım sadece
diğer bir konu ise;
şimdi onun hakkında düşünüyorum
defalarca kalbini kırıp
her defasında hiç bişey olmamış gibi karşısına çıkışım
ne yapsın ki?
geçen gece bunun üzerine biraz düşündüm
belkide asıl gizem onu hiç tanımıyor olduğumdandır
ve onun gözünden baktım
kendime hak veremedim
belkide doğru zaman ve doğru günü bulamadık
güneş yanıkları üzerimden geçmeden
ortalıkta gözükmemem gerekliydi
bisikletim eskimeden
yenisini almamam gerekliydi,
ben böyle doğdum
bir kafa karışıklığı olmadı bu,
bir zamanlar değerlerim vardı
yıkıldı gitti,
doğru zamanı bulamadığımızdan,
gözündeki beni tahmin edebiliyorum
aşağılık bir adamım
çok gizli kaldın
gün ışığına çıkarmaktan hep korktum
işler şimdi her zaman olduğundan daha boktan
yine zaman yok bizim için
kendimle konuşuyor ve müzik dinliyorum
yalnızlık sorun olmamalı
güneş gibi olağan olmalı
bütün bunların böyle boktanlaşacağını tahmin etmemiştim
ama şaşırmıyorum
alışkınım
insanlar bir süre sonra kalabalığın içinde farketmediğiniz yanınızdan geçip giden yüzlere dönüyor