Sayfalar

27 Aralık 2016 Salı

untitled v2

yataktan apar topar kalkıp
vakti dolmuş bir uykusuzlukla boğuşuyorun,
karanlıkta kat edip
bir sigara daha yakıyorum
hayat üzerine
ve olup bitenler hakkında,
şuan hiç birşey çekici gelmiyor,
karanlığımla bütünleşmişim
karanlıkta bir nokta olmuşum
beni bırakmıyor,
içindeyim,
terk edemeyeceğim,
sigaranın dumanından gözlerimi kaçırıyorum
yıllardır değişmeyen gelenek
uykusuz gecelerde
burda
klavyenin tuşlarına uzanan parmaklarım
bu el,bu parmaklar,
ne büyük günahlar işledi,
tanrım
hepsi birer saçmalıktı,
erken kalkmamı gerektiren nedenler
yalnız kalmamı engelleyen şeyler,
uzak kalmamı istemeyen varlıklar,
sigarayı söndürdüm,
burnuma iğrenç bir koku geldi,
bir iki gündür soğuktan dudağım çatlamış
halbuki evden çıktığım yok
bu ızdırap ne zaman son bulur
bilemiyorum,
önceden anlamsız gelen herşey
artık sanki biraz daha anlamlı,