Sayfalar

12 Ağustos 2010 Perşembe

alışkın değilim

onu orada yatarken görmeye alışkın değilim
hareketlerim ne kadar katı da olsa farketmez
içim aynı,bir bebek kadar saf,
hiç hoş değil fakat yabancısıyım ben bunların..

bekliyorum sıkıntıyla,tatmin edici bir cevap arıyorum
korkuyorum onların korktukları şeyden
eğer öyle birşey olduysa hissetmek bile istemiyorum
çok üzüyor,içimi kanatıyor,ağlıyorum çaresizce

sessiz gecenin orucu gök gürültüsüyle bozuluyor
uzantının dikkat edilmesi gereken tarafı kendini gösteriyor
bundan sonra tek gerekli şey olanlara göre davranmak
dikkat etmek,kendini avutmak,ve olabilecek herşeye alıştırmak

farklı bir 4 lük hisleri en kolay bir şekilde dışarı vurmak için
gözlerine baktım sürekli,endişeyi gördüm suratlarında
üzüldüm,şok olduk,çok ağladı içim,uzun zamandan sonra
belki ilk defa ağlamak için gerçek bir sebebim vardı

47 nin devamı kolay tedbirle,yapılması gereken bir çok şey var
üzüntüye yer yok,iyi olmak şart,hayat sonsuz bir deniz
o denize açıldığımda bilemem başıma ne gelecek
farkındayım tohumun iyice kök saldığını