Sayfalar

12 Ağustos 2010 Perşembe

bir itin şarkısı

söyle onlara iyi olduğumu,bilsinler ki götleri sıkışsın oraya buraya,ciğerlerini bir korku kaplasın düşünsünler beni;gece uyurken nasıl onların boğazlarına yapışacağımı beklemedikleri bir anda..gafil bir anda bulucam onları ve yallah hayvan barınağına,
orada daha iyi bir yaşama kavuşacaklar..kendi kitlelerinde,hitap ettikleri insanlarla..

takar takmaz bir kanca bulduğu her beleş şeyi çantasına atıyor,dediğim gibi nede olsa beleşçi bir köpeğim bulduğumu indiriyorum beynime,elinde çantası dünyaya giden bir öğrenci dersleri zayıf bütünlemeye kalacak büyük ihtimal,gizlice kaytarıyor hayattan 60 metre karelik dairesinde,o izler herkesi ve karnı acıkır siktir eder,tıpkı uçan bir kuş gibi..

sor ona; yarın burayı terk etsem beni hatırlarmı yeniden?,herşey farklı farklı yerlerde ve düzen yerinde fakat onun aşkı beni değiştirmedi,tekrar sor ona yaptığının karşılığını aldınmı diye? alacağını sanki borçlu bir arkadaştan alabildimi diye? hepsi ne içindi?..sor ona; ne içindi?,hayatı bellemek nasıl bir duyguymuş?,sor ona.. dediğim gibi ben itin tekiyim,gözlerimden damlalar akan itin teki,koridorlarda ellerimle gözlerimi avuşturan ve kendini zor tutan o it benim,gördüğünde görmezden gel beni..