Sayfalar

11 Eylül 2010 Cumartesi

iyiydi

iyiydi herşey,o boktan gururun verdiği vect halinde iken..
gururluydum,çünkü güzel bir kadındı ve beni istiyordu,
ben de onu,fakat korkuyordum.bu senin bildiğin korku değildi,
bu tür şeyleri yapıp ters tepmesinden yola çıkan bir korkuydu bu

zaman geçip gider,bilinir hissedilir ama duyulmaz,karanlığın içinden
aniden parlayan bir çığlık gibi,2 saniye boyunca kulağının çınlamasını sağlar
ve sonra? evet ve sonra siktir olup gider,sana küfür eder,pis bir kafiye
ile herşeyi sona erdirir..şakası olmayan sert cümlelerle,tıpkı bir balyoz gibi

o bitti,sıra diğerinde..diğeri de iyiydi,hoş birisiydi fakat ona ben sahip olmak istemiştim..
nedendir bilmem,ters tepti..şöyleki hayatımda en nefret ettiğim şey sahip olmak
istediğim şeylerin olumsuz yönde tepmesi..orospu çocuğu "tepme",seni hiç bir zaman sev-
meyeceğim..hadi siktir git hayatımdan,senide ekledim listeme,yazdım oraya "benim olabilirdin" diye

boktan ego şiirlerim bunlar,tam olarak yakalayamadığım hayatımın inişli çıkışlı 15 lik bölümü.. eğer ideal 30 ise,evet ben yarısındayım demektir..çünkü bilirim
oradada herkes 30 olacak.. herkes eşit,herkes tam gelişmiş,herkes mükemmel..
en dipten bağıranları duymacağız bile,çünkü onlar farklı bir gezegende olacaklar..biz cennette