Sayfalar

13 Mart 2011 Pazar

gülüyordum az daha ölüyordum

geceleri yatağına uzandığında en güçlüsü sensindir
en siklemezi,en ulaşılmazı,en zoru
burun kıvırmak yaptığın en iyi iştir bildiğin üzere
herkesi öldürebileceğini sanarsın
herkesi marizleyebileceğini düşünürsün
büyüğünü,küçüğünü
üstad diyorki "insanlar kitaplardan ilham edinmemeli,kendi hayatlarından birşeyler katmalı ortaya"
doğru diyor
insan anlayabiliyor
şakağına dayatılmış bir silah düşün
ölüme bir tetik uzaklığındasın
ve diyebilirmisin
"hadi be,devam etsene!,nerde sende o göt?"
diyemezsin
biliyorum
her nasılsa hep bildim,
hayatın attığı kelekler bana temkinli olmamı öğretti
akıllı olmalısın kanaatımca
herkes kitlesine göre oynamalı oyunu
yaşına göre,başına göre,cesaretine göre
ilgimi hep berduşlar çekti
yitikler
bitikler
deliler
topallayan tipler
uniformasız kızlar
nedense hep bunlarla anlaşabildim
gramatik asaletlilerden hep uzak durdum
20 dk önce ölümle burun buruna geldim
fakat silahım yoktu
belkide cesaret
kimse ben superman im diye geçinmesin
kimse değil çünkü
dediğim gibi
kitlesine göre oynamalı herkes