Sayfalar

18 Mart 2011 Cuma

robin

palmiye ağaçlarının olduğu cadde de yürüyordu
tek istediği o yeşillikti
babasından zam isteyecekti harçlığı için
yürüdü,yürüdü
eve geldi,
içeri girdi
"benim robin diye bir oğlum yok artık!" dedi annesi
"iyi" dedi
sokağa geri döndü
ve tekrar yürümeye başladı
yürüdü,yürüdü
güneş batmaya kararlıydı
fakat gemiler henüz batmamıştı
yolda babasını gördü
"hey baba,paraya ihtiyacım var,bana 1 dolar daha zam yapmanı istiyorum" dedi
babası da " senin için günde 1 saat daha fazlamı çalışacağım ben?,senin içinmi götümü yırtacağım.. benim senin gibi bir oğlum yok! kokuyorsun bir kere,git bir banyo yap."
"annem eve almadı beni"
"ne halin varsa gör ozaman hayvan!"
ucuz bakışlarla onu süzdü ve "allah kahretsin seni" dedi
robin kabileden kovuldu
robin kokuyor,
robin istenmiyor
robinin sevgilisi yok
robin ucuz bir bok parçası