Sayfalar

5 Mart 2011 Cumartesi

milat

sentimental movie'yi kırıcı ve yorucu bir aşkın ardından keşfettim. bir an da bana hayatımı simgeledi. simgeleme demişken bukowski bizi biraz aydınlattı. jack yola hazırladı. ancak çıkamadık. çünkü kadim dostum yeni bir aşka yelken açıyordu sentimental movie'yi keşfettiğimiz zamanlarda. bana güçlü olmayı yeniden aşık olmayı öğretiyordu. onun yaptığını yapmamı istiyordu sanırım. ancak uzun ve yorucu bir aşktı. kırdı kalbimi ve yalnız bıraktı beni. onu da. ve bukowskiyi de. mezarından bize selam çaktığını görebiliyorum. bize kadınları yüceltmemizi söylediler. tıpkı jack'in küçümen negrosunu yücelttiği gibi. tıpkı axl'ın erin'e tatlı bebeğim deyişi gibi...
akıllanamadık. aşk sürükledi bizi. beni uzun bir zaman. aziz dostum zorladı bir kaç kere. yolumuzu bulduğumuzu sanardık...
axl ya da neal cassady değildik. kerouassady'ydik galiba. yok gerekliydi. arkamızda bırakmalıydık.
şimdi can dostuma gitmem gerekli. gitarcısından tüm hışmıyla düzene baş kaldırışını beklemem gerek sokak arasında.

evet bebeğim şimdi sana neler olacağını hep birlikte göreceğiz...