Sayfalar

20 Temmuz 2011 Çarşamba

baruttan bulutlar

doğrulttum kalemimi göklere gördüm barut bulutları
yerin dibine girdim örttüm üzerimi can çekiştim
bastılar üzerime gıkımı çıkartamadım
eritti toprak kemiklerimi gördüm aynaya bakmaktan iyi geldi
dert oldu başıma mutsuz yüzüm kırdım geçtim aynaları
sesim titredi , sandım toprak çarptı karıştım toprağa

su geldi geçti sıktım kendime bir baruttan bulut!


başka bir amacım yokmuş gibi ayrılmak istedi can bedenimden,verdim yetkiyi
baruttan bulutlar örttü kefenimi,haketti mermiler kalemi ve yarattı dil en asil silahı
vurdum her seferinde şaibelerimi ve gerektiği gibi davrandım maskelerim ile maskelere
bilemezdi kadınlar gerçeği sadece ben gördüm baruttan bulutları,yaz adımı en bilindik köşene

ama hahaha! en bilindik köşen şehrin en işlek köşesi olmuş , kimin kölesi oldun?
uykudan uyandım da duyamadım gerek yoktu tanrının sana bir kalp bahşetmesine.
bir işe yaramıyor dimi ama ha? bir kalp kırıcı oldun ilk maktülün oldum polisler korkar oldu.
delillerini yok et kalbim iyileşiyor düşecek peşine bulacak ruhunu haberin yok naber?
sert mi kaçtı sözlerim gözlerine ne kaçtı yalan mı ? öyle görünüyor baruttan bulutlardan!



adli tıptan birileri geldi,buldu beni inimde şakağım delik deşik bir şekilde
kaldırdılar benı baruttan bulutların üstüne,ve izliyorum seni ve mahsüllerini
yalanların mı yarattı kılıfını ve onun içinde mi saklanıyorsun bed bahtından?
ah sen,ne kadar masumdun silahları bana güller ile doğrulturken
farkına varmalıydım senin o fehri kaçmış ucuz gözlerinin boş kalbimde olduğundan,bilemedim yanılabiliyor bazen hisler

histerik olan hisler! gümbürdedi mi kalbin bana mı öyle geldi?
delik deşik satılmış beynin sokak ağzından başka birşey yapmıyor haberin yok.
sert içkiler gibi çabuk bittin hayatımın fondipine kaçtın.
sırıtma pişmiş kelle fotoğraflarına için şen şakrak mı hahaha hadi oradan güldürdün beni gel bana kim olduğunu göstereyim sana.
yar göğsümü bak sol tarafa gör yersiz muharebeyi!
dünyalar savaşmış beynimde sitemsiz kalbimde galaksiler çarpışmış.
hay aksi çok sert konuştum kırdıysam özür dilerim şen şakrak şahsınızdan!


Anıl/Cem