Sayfalar

31 Temmuz 2011 Pazar

gecenin köhneliğinden kovulmuş iki tabanca

iki tane yan yana şezlongta biralarımızı yudumlarken gn'r mırıldanıyorduk
eski aşklara,hibe edilmiş hayatlara ve üstü çizilmiş hayatlarımıza ithafen,
kelimeleri ve harikulade cümleleri dumanla üflüyorduk dalgalı siyah denize,
herşey geçiyordu akıldan,insalar ve akıl sahibi olmayan hayvanlar
sık sık aşağlık hissine kapılırdık,feci tecrübelerimiz sayesinde,şaibelerimizin
münasebetsizliği sayesinde
bütün bunlardı bizi böyle garipseyen,soyutlayan
aldırmamaya çalışıyorduk ama zordu,birşeyler her zaman zordu ve tutunmak için insanlara ihtiyaç vardı

yaşıyorduk o sıralar,ucuz porto şarabımızı içip puromuzu tüttürürken muhabbet ediyorduk hayattan
büyük beklentileri küçük cevaplarla geçiştiren kadınları düşünüyorduk,sadık olmayan aşklardan bahsediyorduk,kanıyordu evet içimiz kanıyordu geçmiş

kafamı arkaya yaslayıp Kasım ayında yaptığım gibi gökyüzünü izlemeye başladım
fakat bu sefer ay yoktu,yıldızlar vardı,insanların dilekleriyle yıktığı ve bertaraf ettiği aşklar yüzünden orada asılı duran yıldızları izledim
olmadı,yaşadığımı pek hissetirmedi bana,ucuz beklentilerim engelliyordu hayatımı
yapabileceklerimi ve yapmış olduğum herşeyi engellemişti
bir ışık yandı arkadan,oturduğumuz şehzonkların sahibi gelmişti
sinirliydi ve iyi görünmüyordu,kalkmamızı söyledi,kalktık
dostum şarabı alıp beni takip etmeye başladı,dökmesini söyledim
yitirilmişti herşey nasıl olsa,kovulmuştuk oradan da.