Sayfalar

15 Temmuz 2011 Cuma

sarı paradokslar

boş bir sayfa veya beyaz bir ekranı cinayetler ile nasıl neşelendirebiliriz?
işte böyle ..
bir kadın gelir,diğeri gider.. gelen hakkında yazmak istersin,
pis düşüncelerini,iğrenç benliğinin egosal fantazilerini
ve sarı paradokslarını,
kusarsın onları gelenin üstüne ve muhtemeldir senin yalanlarına basitçe kanması
bu kadar kolaydır bazı şeyler
tıpkı tereyağından kıl çeker gibi
hep aynı hikaye bıkmadan usanmadan
hep aynı sessizlik çığlıktan önce
kulaklarıma horultu sesleri geliyor
büyük çoğunluk uykudadır herhalde,kadınlar küçük ve büyük kıçlarını yorganların altında gizlerken bizlerden
bizler hala bazı şeyleri sevgi ile halledebileceğimizi düşünüyoruz,ne büyük gaflet
karanlığın sonu aydınlık değildir zaten güneş doğsa bile sonrası hala gece
KADINLAR işte,on ton yalan sıkarsın,karşılıklı yalan muharrebesi
yalanlarla vurulursun zaten,ki herkes öyle vurulmuştur ,yalanlar çizdi belkide resimleri ve bizler hala ona ulaşmaya çalışıyoruz.yalandan kadınlara..
tut kendini,zincirle sevgini,bağla benliğini bir ağacın gölgesine ve dur orada
çünkü insanlar çok tehlikeli,istedikleri şey yalan ve sadece yalanlar dengede tutabilir seni ipin üzerinde
eğlendiriyorsun onları bir cambaz gibi
seni istiyorlar yanlarında ve seni arzuluyorlar anlık istekleri için,gideni unutmak için sana ihtiyaç duyuyorlar,kullanmak istiyorlar seni.ve bekliyorsun gönlünün hayalini
hiç gerçekleşmeyecek hayalini,karanlık geceleri aydınlatacak güneşini,gece güneşini.. allahım kalbimi birisi almış ve sıkıyor sanki kuruturcasına
bir güç,bir haber ve bir gerçek
belkide tek ihtiyaçtı bütün bunları hissetmemi sağlayacak şey
fakat ironidirki ben dümdüz bir insanım..hiç bir zaman bilemedim nasıl davranacağımı,her anım doğaçlama ve her anım bir yalan. yalandan yarattım kılıfımı ve onun içinde korunuyorum insanlardan..
ne yapılabilir köprüyü yıkmamak için,her gece ayrı bir yanım bombalanıyor,binalar yıkılıyor,insanlar ölüyor ve her taraf kızıla boyanmış..bir garajın içinde işlenmiş cinayetten farksız
kapalı dört duvarlı bir oda gibiyim,içi bomboş.. kadınlar boşalttı içimi belkide çok takıldım bazı şeylere.bilsin istiyorum,titreğim ben,temkinliyim.babam öğretti bana bunu.