Sayfalar

30 Ağustos 2011 Salı

cırcır böceklerinin hüküm sürdüğü orman

kim bilir beni ne bekliyor yolun sonunda
dünyanın küçük olduğu fakat yolların uzun,
tıpkı ölü bir atın bana söylediği gibi
hak veriyorum ona,bir çok kez yaşadım bunları

fakat bilmem,tek istediğim biraz iletişim
çok denedim,denemekteyim hala sana ulaşmaya
fakat senin kafan gerçekliğin karanlığındaydı
düşünmek istiyorum aşkımızın biraz değerli olduğunu

gülümseyeceğim kehanetimin doğruluğuna
bunun bidonda ki bir çöpten farkı olmayacak
tıpkı atların üstünde jokeyler gibi,gözler üstümüz de
bahis oynuyorlar sanki üstümüze fakat bu onların işi

bir çok defa onların gözünden bakmayı denedim
nitekim oldu da,ama bu vahşi bahçede bir çok böcek var
ekolojiyi şiddet sağlar bilinir bu tabiyat ana falan filan
oyunumun doğasında şüpheler var,beni yarı yolda bırakmayan

kehanetler masada,gözlerim tavanda
çoğu zaman bakmak bile istemiyorum
ama tatlım bu neyin değişi mi?
ben,biz,yada onlar,kafan sok artık

dedikodu onların işi