Sayfalar

20 Ağustos 2011 Cumartesi

çıtlayan parmak

daha önce hiç kullanmadım ansiklopedileri
küçükken ilgimi çekerdi o kalın ense ciltler
daha sonra büyüdüm ve okula kayıt oldum
sınıfa giridm ve birileri zorla aklıma bişeyler sokmaya çalıştı
dokuz on sene birileri onlara öğretilen yalanları
benim de benimsememi istedi
onların görüşünü,onların idealini,onların politikasını
ve benim paramı istedi
neyseki yırttım o pisliklerden,geride bıraktım hepsini
fakat şimdi de allahın belası insanlar çıktı başıma
daha önce onları görürdüm fakat düşünmezdim
şimdi ne oldu bilmiyorum,takmaya başladım
takıntıların silsilesi mevcut bende
ve bu iğrençlikler furyası daha önce muhtelifti
herşeyden vardı biraz,her baharattan
ve beynimde pişirdim sanki bu çorbayı
şimdi çevremdekilere zorla içirmeye çalışıyorum
okul da öğretmenlerimin bana yapmaya çalıştıkları gibi