Sayfalar

15 Ağustos 2011 Pazartesi

nasıl gidecek ?
nasıl olacak bunca umursamazlığın eşiğinde sanatı yaratmak?
parmaklarım tellere nasıl dokunacak o eşsiz aşkımı onlara göstermem için?
mide bulantısını giderecek haplar çok sınırlı
aşklar çok sahte,yalnızlık sadece bana özel sanki bu devirde
mutlu görünmenin moda olduğu zamanlar da yalnızlığı seçmek erdemlik midir?
söylenilenleri dinliyorum ve kafa sallıyorum sadece
aklım hep başka yerler de
duvardaki çivileri söksemde düz mantık bir insanım
sadece benim doğrularım var ve nedense insanlar hep sefil,
sokaklarda,belediye otobüslerin de,okullar da,devlet dairelerin de,küvetler de,stadyumlar da,alışveriş merkezlerin de
nedense benim tek dahi
tek at gözlüğü takmayan parıldayan insan,
işte o benim!
yanılıyorum..ama bu onların haklı olduğu anlamına da gelmez,
onlara yardım etmeyeceğim,gitmeyeceğim
herşeyden emin olmam gerekli ama gerçekleri görmeyeceğim
sadece kendi aklımda yaratacağım aşık olacağım o kadını
onunla sevişeceğim,onun gözlerinden göreceğim hayatı
minik bir ütopya da kendi yapraktan damımızın altında ucuz aşklara inat
o paha biçilmez sihirli sözcükleri söyleceğim
hiç bir kulağın işitmediği,hiç bir dilin söyleme gayretine düşmediği
o sihirli sözcükler çıkacak ağzımdan.
yaşayacağım onu ve ucuz hayatımı