Sayfalar

24 Ağustos 2011 Çarşamba

tavuklar

kimdir nedir bilinmeyen bir tavuk ırkı var yeryüzünde. köhne gecemde saçlamayacak tek bir şey varsa onlar da tavuklardır.

ne zaman işin kolayına kaçsam aynısını yaparım virgül koymam. aynı yere diğer yollardan giderim.

*izin verin de camı kapatayım malum büyük yaylı seksen model otobüsler geçmeye başlayacaktır.

-sakin olabilirsin bunda bir sakınca yok. ve uzan.

*bana psikolojiden ve dünyevi şeylerden bahsetme lütfen.

- peki başlayalım.

* neden başladık ki?

- yer yüzünde belki de psikolojiden anlamayan bir tek tavuklar var. nedir tavuklara bu özen.

*13 yaşında sanırım ekmek almaya markete giderken ıı şey aslında bizim evimizin karşısında bir manav vardı ve manavın arkasında kümesler evet kümesler düşünebiliyor musun kümesler!!

- evet ekmek almaya gidiyordun.

*kaldırımları sayıyordum ve kırmızı kaldırımlar sonra renksiz kaldırımlar ve sonra yeniden kırmızı kaldırımlar ve renksiz kaldırımlar... ama o da ne?

-nedir?

*renksiz kaldırımların birinde bir kaç damla kırmızı kaldırımdan vardı.

-evet devam edebilirsin.

* ama bu nasıl olur dedim kendi kendime ve vee... karşıya baktığımda manavda duran adamın elinde bir tavuk!! ahaha düşünebiliyor musun?? hahaha inanılamz birşey bu. bir tavuk.

- bunda ilginç olan nedir sence?

*tavuksuz bir kafa ve kafasız bir tavuk... aahaaha renksiz kaldırımların üzerinde birkaç damla kırmızı kaldırım.

-evet insanlar tavukları bu şekilde>

* hayırr! hayır dedim sana bu şekilde değil! ve evet ben renksiz kaldırımlara basmaya özen gösterirdim. ve aniden renksiz kaldırımlar üzerinde kırmızı renkli bir kaç renksiz kaldırım..

-korktun mu?

*hayır şaşırdım ve yürümeye devam ettim... sanki bir parça boru varmış gibiydi.

- nerede?

*tavuğun içinde.. ama iyice baktım iyice ve dikkatlice... tavuktu o. tavuk

-ölü bir tavuk.

*evet ölü bir tavuk evet ahaha!! yürümeyi sürdürdüm ben ve tavuk da gitti.

-tavuk ölmüştü değil mi?

* evet tavuğun kırmızı kaldırımları renksiz kaldırıma damlamıştı.. olağanca..

-anlıyorum.