Sayfalar

16 Ekim 2011 Pazar

sence ben kimim?

hafta sonlarını evde geçirmek isteyen bir deliyim
üzerine gelen fırtınaya kapılmış bir kaç toz parçasıyım ben.
seni içine hapsetmek isteyen bir sigara dumanı
ya da ıslak sarı kar botlarıyım ben hiç kar görmemiş.

adı olmayan rüyalarının edebiyatıyım ben.
aynaya bakıp korktuğun görmezden geldiğin günlük korkularından biri
geceleri ter içinde kaldığında küfür yağdırdığın canavarım ben
kalbini ele geçiren yatağının altına saklanmış bir canavarım

sabahları yüzünü yıkarken yüzüne çarpan son damla
evden çıktığında acaba ''bişey mi unuttum?'' diye sorduğunda unuttuğun ukteydim ben.
gözlerindeki kan damarlarıyım ben
sonbaharda önüne düşen üzerine basmaktan zevk aldığın sarı yaprakalrdan biriyim

geceleri camının önünde bekleyen , sadece bekleyen baykuşum
bazen sen daha fazla uyu diye horozları kovalayan bir çoban köpeği
bazen de acı çekmeni sağlayan hastalıklı bir düşünce oluyorum
asla okumayacağın bir şiirin son satırı oluyorum şimdi de.