Sayfalar

21 Ekim 2011 Cuma

iklimim böyle

katı egomun tuğlaları zihnimde
incinme duygum ise yerle bir olmuş
aklımın büyük ekranın da gördüğüm tek şey
o an
ve kalbimden hiç silinmeyecek nefret
gelecek hakkında uyarayım
zamanı sana göre ayarlayayım istersen
adımdan nefret ederek büyüyeceksin
soğuk nefesimi çenende hissedemeyeceksin
ve değmeyecek burnum burnuna birkez defa
ayaz geceler ve terli ellerim şahit
bir çok defa şahit olduk aşk ın anlamsızlığına
insanların perspektifini tahayyül ediyorum
sonsuzluğa uzanan bir çöp yığını sanki
ne için,neler için,ne zaman,şimdi mi yoksa?
zilyon defa gördüm ağızlarda ki yalanları
dillerin üstüne konuçlanmış pişkinlikleri
anemik suratları ve kıllı burunları
yine de orada birşey oldğunu düşünmemi sağladı sevgi bana
ama allah şahit,biliyorum yolumu
çok uzaklardan buraya esen bir rüzgar ensem de
şeytan ise omuzlarım da
yıldızın sana doğru kayışını izle
bu seferki hiçte basit olmayacak
sukünetim dilsizliğimden değil
böyle olmak istediğimdendir
umrumda değil daha ne kadar bu fırtınanın kopacağı
ben biliyorum ki
bu yolda sonsuz sakinim ben,iklimim böyle