Sayfalar

23 Kasım 2011 Çarşamba

Aklimda rengarenk dolaplar

Yillarin getirdigi uyusuklukla
Beynim de rengarenk dolaplar
Donuyor icinde insanlarla
Bir ozlemin resmi cizilebilir mi
Bir nefretin baska hangi ismi olabilir
Sokaklarin ve gokyuzunun hatirasi
Cebimde bir kac banknotla duruyor
Kolumda saatimde yok benim
Fakat yelkovan ile akrep hep ayni yerde
Sen gittiginden beri
Sakin deneme beni ve kirginligimi
Bir hiclik tohumu serptim ustune
Sakin deneme beni ve saibelerimi
Cunku sen gittikten sonra farkettim gunesi
Deneme dedim ya sen gittikten sonra,
Hic birsey soyleyemedim zaten
Zaten senin zamanin gelmisti
Daha ne yapabilirdim ki
Hizlica gecen ucuz arabalar gibi
Farlari yanmayan motorlar
Ve lastigi patlak bir bisiklet gibi
Hep eksigim ben
Sen gittiginden beri
Benim yerimi dolduracak kisiyi
Sectiginden beri
Sana benim soylemedigim seyleri
Sana soyleyecek oglani
Sectiginden beri
Ben kazansansamda bi tarafim
Hep yenik