Sayfalar

22 Aralık 2011 Perşembe

Eb blues

giriyorum bekle bekle
amına koyayım
düşüncelerimi aldın
kızların amı altın
tek lanet dili nefretleri
kapı kapı dolanırlar
istediğini bulamazlar
sadece nefret ederler
silerler ve giderler
bu lanet kaşarlar
"kaşar"
orospuluğu bırakmazlar
lanet kız
siktir git
öldü aşkım artık
işte bu en kral aşk acısı lanet herif
idollerimi öldürdüm ben gidiyorum
kim vurdu seni orada benim aşkımla
ama hayallerim girsin götüne
ben yokum artık
sevgisiz büyümüşüz
aşksız hayatın,sigarasız paketin
senin olmayan herşeyin sürtük
evet kızlar nerede?
lanet bir blues bu
hissediyormusun?
yak onu,kaydır yıldızları
piyasa piyasa daldırdın
dedikodu kazanına kepçe oldun
en iyi kız arkaşınla beni sikmeye çalıştın
"hadi yürü caddeye
hadi yürü kafelere
hadi yürü falcıya
hadi yürü alış veriş merkezine
"o" bana bakıyor mu?
hahah niye ki? o benim parfümü mü verdi mi?
benim onunla her türlü fantezim var"

sen neden bahsediyorsun
ben senden bahsediyorum
sikimden farksızsın
evet nerde kalmıştım?
evet o kız çok geçmeden kendini kleopatra zannetmeye başladı
biraz geri git şimdi
bir bilet al sinemaya git
ve beni bekle
biz burada en iyisini oynuyoruz
lanet olası
bizim bir blues'umuz var