Sayfalar

17 Aralık 2011 Cumartesi

yok etme arzusu var içimde

tanrının gözyaşlarını boşa harcıyor ucuz kalpler aracılığıyla
gramlık beyinler amorti değer biçiyorlar birbirlerine
3. kişiler için yaşanan ilişkiler birer linç girişimi
sarı saçlar rüzgarda birer mermi gözlerime gözlerime

aklın yolunu çizmişler 16 yaşında
bir buçuk metre boy ve kendi atışından tırsan kalp
muhafaza şehveti kovalayan tipler , çakal sürüsü
minnet duygularını orospu eden 24 saat duygusuz piçler

kaya gibi parçalanacak bir gün beyinler
kumsaldaki tek kum tanesine acımayacağım gökyüzünde yıldızım parladıkça
tükürüp geçeceğim karşı caddeye, bombalarım hazır yatağımın altında
beynimin arkasına attım hazır laflar

gün sayan muhtelif ve içi boş ilişkiler
ben sana sonra o sana sonra sen ona, ben bana
ben hep aynı hikayeleri okurken uyuya kalırım dostlarım
beynimi sanala satmadım ben daha ruhum kandırılmadı