Sayfalar

10 Şubat 2012 Cuma

kapılar kırmızılara boyandı:


kapandı ışıklar dikildi son kadehler
sert gitti insanlar iz bıraktılar
aynaya tokat attım köhne gecede
ağır kaçtı ettiğim sözler iyimser kalplere

kafayı gömdüm beyaz kağıda
delirtti siyah klavye beni

umdum daha az acıtan kelimeleri her gece
bulamadım senden daha tuz biberini kalbime
göründü zincirin ucu bıraktı parmaklar birbirini
süslemedi rüyalarımı mahluk hüznünüz

umursamadı mı sandın kalp kırıntıları
kapandı göz indi perde siktir etti kalp
ağır kaçırdı küfürleri tez kaçırdı insanları
duygusal filmden bahsettim ve korkaklar saptı patikaya

durdum süzdüm söndüm yazarın kalbine
titredi dost gitar telleri
dağladı her seferinde çatlak kalbimi
her tını batırdı rıhtımları

şehvetin histerimi yenemedi ve gittin
kapılar kırmızılara boyandı