Sayfalar

3 Mart 2012 Cumartesi

tuş kilidi açık



telefonum hiç çalmıyor ve bunun hakkında sıçmıklar ya da müthiş edebi zırvalar.

o telefon çalmaz adamım!
telefonum çalmıyor.
neden çalsın?

her an aklımı daha da kaybediyorum
ellerimiz telefonlara gitmiyor mu?
fedakarlığın ya da cesaretin işe yaramaz
işte busun sen ve elin gitmez efkarlı tuşlara

saat gece 2 ve telefon sessiz künefe
sabah 10 ve yine gol atamadık
öğlene doğru işler sıkıntı
umutlar öğleden sonraya
fakat akşama kadar paydos
sorada akşam yemeği
gece kasvetim kasvetine ama telefonum çalmıyor

ömrümü bir odada bukowskiyle içerek geçirmeyi tabii ki istemezdim
sevilmeyecek insan kadar sevilecek insan da vardır elbet
ama telefonum çalmıyor
nihayet bakmadan yazıyorum ve akıp gidiyor olay(yemek pişiyor)

titreşim ve sessize alma eşiği tüm neslin ortak ve en büyük sorunu
çarpan kalbin hızını doğrudan etkiler ve heyecanlanırsın
(şair telefonunun çalmadığını söylüyor)
haftalarca almadım yanıma ve platoniğim operatörüm hep kazıkladı beni
telefonum çalmıyor ve huzurun kalbime işleyişini hissettim
ve sırtımdan vuran ama hep elimi tutan yalnızlıktı
yalnızlık
altın
kutupta kibrit çöpü
çölde serap