Sayfalar

28 Nisan 2012 Cumartesi

herhangi bir vol.2


senden sonra
en büyük savaşım yazılara başlık bulmaktı.
aperatif bi yazı mı yoksa şiir mi?
neden düz değil?
ben düzüm.
gayet.
ve sürekli enter.
imlaya neden özen göstereyim ki?
tek bir duygusal film ve 2 yazar
iki yazar
didinmek ve çalışmak uzak dursun
uykuya 2 kala yazılan
verimli bir şiir tüm haftayı kurtarır
tek amaç!
aklımın odacıklarına hapis sen.
rap'im yavaş nedense
beat'ler ağır ve gözü yaşlı
beatnikler ağlıyor.
17 yaşında bir beatnik
tek çubuğu kalmış cep telefonu 35 bin saattir çalmıyor
verme mesajı patlasın beynine
.
.
.
yeni tarzlar ancak aynı kelimeler.
bitirir yazıyı bu kertenkele.
sabah uyandığımda beynimde bir parça dolanıyordu ve o şarkı sanki tüm günümü özetliyordu. dallaslı kovboy kütüphaneye neden gider diye düşündürdü bana ve insanlar aklımı kaçırdığımı düşündü. suratlarını kapılara dönüp ağladılar.
sıralarına dizildiler,oturdular ve ağladılar.halimi düşündüler ya da düşünmediler umurumda değil ama ağladılar.fırtınanın yaklaştığını hissettim. insanalar geri dönüş için yola koyuldular ve ben izledim onları. her birinin siyah beyaz silüetini izledim. neden kafamı uçuramadınız? sıradan bir cumartesi gecesi bir şaheser(!) yaratmamı engelleyemediniz... belki de yarınlar asla gelmeyecek. savuşturduğum tek tehlike karşı cinsin ağır metin mesajları. hepsi birer kanserli kist. kansersiz kist ise ben...