Sayfalar

30 Nisan 2012 Pazartesi

nisan sonu

insan olduğu gibi kabullenebilir güneşin doğuşunu ve batışını.aylar önce soğuk bir kış gecesinde gözlerin uzaktan  izlerken mayısı farkedersin elinde hiç birşey kalmadığını ve saatlerine anlam katarsın.geçer de geçer,belki de burdan fizana yol olur dertlerin.. ama o içine düştüğümüz gaflet ve bizi gagalayan uktelerimiz engelliyor olsa gerek yapabileceklerimiz ama yapamadıklarımızı.belki de en büyün nedeni bu,uzun süredir düz yazı yazmıyorum ve bazı şeyleri gerçekten kişiselleştirmiyorum.şiirler sanki daha sahte ama düz yazı insanın kalbinin aynasıdır..
kültür ve endüstiri işleri bizleri daha iyi bir yere koymuyor eğer yer makam sahibi olmak istiyorsan daha yüzeysel olmalısın ve çok dikkatli davranmalısın.çünkü çoğu zaman insanın geleceğini geçmişi etkiliyor,yaptığın hatalar set kuruyor olabilitelere.her orospu çocuğu elinde bıçaklarla ve belinde silahlarla sokaklara adalet dağıtabileceğini sanıyor,vıcıklaşmış her dişi birine aşık olduğunda gerçekten aşık olduğunu sanıyor.ama benim inancım yok,benim inancım soyut. aşk adamı yavşaklaştırır ve bazı insanların tanrısı dünya,ona tapıyorlar ve onu memnun etmeye çalışıyorlar.eskisinden daha dikkatliyim şu aralar,kendimi ifşa etmiyorum ve nevrotikliğimi eskisi kadar göz önüne koymuyorum..sanki buna zorlanmışım gibi ama hala yapmak istediklerim fakat yapamadıklarım çok ama çok fazla.kesinlikle şaka yapmıyorum,dediğim gibi "oynanacak oyun değilim" ben böyleyim,ben buyum ve görmem gereken bir çok yer var.. küllerimden doğarım tekrar,dik başlıyım ve etrafta dolanan mutantlara eyvallah çekecek değilim.önemli olan ateşin içinden ne denli iyi geçtiğindir diyor üstad,ona sadık olmaya çalışıyorum ve,son 2 yıldır felsefem olan "ya herru ya merru". çok insan harcadım bunun doğrultusunda,gönlüm çok zengin ve ben bu hazineyi kendim gömdüm gözlerime ve hareketlerime.. güven meselesi her zaman benim için bir sorun oldu,çünkü birine gerçekten hiç bir zaman güvenemedim,geçmişin paranoyası belkide ama her zaman en iyisini istedim ama insanlar hiç bir zaman iyi niyetimi anlamadı. şimdi sadece iyi niyetli yalanlarımı yağdırıyorum elaleme,ve insanlara karşı sevgim hala yaradandan ötürü ama eminimki onlar etrafımda olmayınca kendimi daha iyi hissediyorum. hiç bir kuvvet engel olamaz düşüncelerime,insanların ne dolaplar döndürdüğünün farkındayım. ama oyunu kuralına göre oynuyorum