Sayfalar

5 Mayıs 2012 Cumartesi

telefon şarkısı

-naber abi?
-harcanmış bir cumartesi gecesi,yeni birşey yok
-güzel,şunu bi dinle
- yolla

bir sigara yakarsın zamanın kahpeliğine
ve gerçekten seni mutlu eden şeyler bir anda söner
çünkü bazı şeyler insanı alır
ve gerçekliğin tam ortasına koyar
ve çoğu gece yalnızlığın mareşalini oynarsın
ve perdelerde yine o geçmişin filmi oynar
hiç birşey üzerinde hakkın olmaz
çünkü yitirilmiştir herşey
insanları anlamaya çalıştıkça batarsın dibe
ve hepsinin canı cehenneme,
onlara küfür etmekten yoruldum
ama maskelerin muharrebesi bu 
herkes evine girdiğinde
tuvalleteki aynaya baktığında
gerçek benliğini görebiliyor
harcanmış insanlar geliyor sana doğru
ve etrafıma bakıyorum;
bir tane bile doğru insan göremiyorum
sevgili annem ve babam
ve bir mühim dostum
gerisi gerçekten yalan
işte bu benim,bazen ahmet
bazen sahte,bazen deli
bazen kaldırımda umarsızca ıslatılan kişi
yalnızlıktan hoşnutsan öylece kal
şiirimi ya da bu her ne boksa
bununla kalmaktan ben mutluyum
çünkü gözlerimin sonu kızılla bitecek
cehennemin ortasında nasıl melek gibi kalabilirim ki?
bunu bana mecbur ettiler
ben onlara ne kadar iyi niyetle yaklaşsamda
hoyratça harcadılar beni
çok şey öğretti,
çok şey gördüm,
en arkadan gidendim
e dolayısıyla en çok göt görende bendim
bu karın tok
bu karın bir çok şeye tok

-kapatmam gerek,görüşürüz
-orospu çocuğu..
(beep)