Sayfalar

18 Haziran 2012 Pazartesi

on the road again

sonsuz taşak'a saygılarla...

siktiri çekilmiş ve toz yutmaktaydım yol kenarında yine. kırmızı ve turuncu tozlar. hayatın gri ve tırtıklı fonuna çekilmiş çift sarı-beyaz çizgiler. aksiyondu bu. ve tutku. tepemdeki bulut lanetlemiş güneş kalbimi eritiyordu yola. 90 modeller arkadan takip ediyordu her zaman... rüzgarın arkadan vurması için dua ederek yürürdüm her zaman. rüzgarın bir kez bile arkamdan estiğini görmedim. nefes nefese peşi sıra yakılan sigaralar pastanın mumu gibiydi. yolun sonunu düşleyerek ve korkusuzca yürüyordum. korkmak istemiyorsanız dikkat edin. sert çakıl taşları mayın gibi. her zaman böyle olmuştur bu. düşüncelerini baltalar. aklında elbet bir orospu ruhu. sana ait bir orospu.. ve ruhu. güneşim kafana soktuğu canavarlardan birkaçı kovalar güneş batarken. duman içinde orospu düşlersin. ve yol yeniden çekilmez haldedir. sonunda hiçbir şey elde edemeyeceksen. yolun sonunu düşle ve sür ve yürü. çünkü beni sevmezler seni sevdikleri kadar..
yolun sonunu ve birini düşle
sonra yürü
tutkudur yol sağından akan çayırlarla
ve yolun sonunu asla göremedim.