Sayfalar

19 Temmuz 2012 Perşembe

delirdim galiba

hoyrat müzikler kolonlardan çıka gelir kulaklarınıza
boşluğunuzu yaşarsınız bir başınıza sürekli
bir arkadaş selamı ararsınız,bir davet
evdesinizdir bütün yalnızlığınızla
hava sıcaktır,saçma müzikler hep kulaklarınızdadır
pshycdelic takılmaktan bitap düşer ruhunuz
geçmişiniz oynatır filmi tavanınızda
soğuk bir dosta ihtiyaç duyarsınız
veya soğuk bir martini
bir denize ihtiyaç duyarsınız
sırtınızdan tatlıca esecek bir rüzgara
biraz rahatlık istersiniz kalbinizde
bulamayacağınız mutluluğu düşlersiniz
ona sahip olmayı ve yok olmayı
en basitinden,gelecek korkutur insanı
insanlar kurar köprüleri ve insanlar patlatır dinamitleri
bazıları mutluluğun içimizde olduğunu söyler
onlara diyorum ki "etrafımda bunca negatif şeyler varken,nasıl
mutlu olabilirim?"
bazıları deli olduğumu söyler,
bazıları garip olduğumu söyler,
bir zaman sonra iltifat gibi algıladım bunları
onlardan biri olamadım(!)
saçmalıkları ezberledim,bir daire içine aldım
ve onları büyüttüm
dudaklarımla gömdüm
kalbimle izledim
gözlerim kapalıydı göremedim
hayalperesttim tek başına yolculuk eden
karanlık,kafadan hasta bir yolcu,kötü bir adam
iyi niyetli pislik,bilindik hikaye,eski bir define avcısı
bir düşünce gestaposu,bir devrimci,bir haham,bir asker
ve bir ebeveyn,bir sevgili,bir imam,bir rahip,bir tesisatçı
hepsi bana bir yolu gösteriyor, surun öncülük ettiği bir son
sıcak havalar insanı delirtir vesselam.