Sayfalar

19 Temmuz 2012 Perşembe

under-rated

hiç birşey düşünmeden yazmak,olduğu gibi
tüm saçmalıkları tek bir mide kasılmasıyla dışarı atmak gibi
bir hayat üzerine saçmalamak ve onun hakkında yazmak
her insanın veya her kendini yazar zannedenin yaptığı bir şey
hey,hey,hey,hey,hey,
under-rated'lardanım,böyle olmak kaderim
bir devlet başkanı olabilirdim
yıllar önce soğuk düşünce'ye kapıldım
ve bu saçmalıklarımı cehennemim etti
yazmak iyidir,
yazmak rahatlatır,
yazmak insanlarla bağlantı kurmanın bir diğer yolu,
belki kabilede bu sayede yer edinebilirsiniz
onların acılarını sizde yaşıyorsunuz
hiç bir zaman anormal bir acı yaşamadım
bilindik acılar,
ayrı kalplerde
aynı dünyada
mükemmel bir ilham için mutlaka acı çekmek gerekir derler
bi yere kadar haklılar,
ama benim boşluktaki düşüncelerim
kesinlikle mükemmel ilham veriyor
perilerimi sikmiş olmalıyım ki,şuan keyfim yerinde sanki
üstadların yaşantısı şerefine tek başıma iskemlenin üzerinde
yardırıyorum şu götlere,her zaman ki gibi bir sigara yakıyorum
kare odamda duvarlarımlayım,bugün tekrar mareşaliyim yalnızlığın
yıllar boyu böyle takıldım,bu benim alın yazım sanki
soğuk düşünce benim bir parçam gibi
harikulade ritimler,harikulade riff'ler
herşey olması gerektiği gibi en azından
hayatımı kabullendim,insanları kabullendim
insanları kabullendim,güneşi kabullendim
varlığı ve yokluğu kabullendim
pshydelic yaşıyorum,bunu seviyorum
herşey olabilirdim bu dünyada eğer kaderim bu olmasaydı
heryerde çünkü,bi bildiği var,buna layık görülmüşüz
yalnızlığı layığıyla yaşayanlardanım
under-rated'ım
bu bir sırtlan olmaktan iyidir
keza leş'lerden hoşlanmam