Sayfalar

8 Kasım 2012 Perşembe

Gozlerde gorebiliyorum nefreti

Biktik insanlardan,her seyden. Memlekette kanun nizam olmasa alirdik pompalilari cikardik caddelere
Bilirdik kimleri indirecegimizi
Onemli olan guven
İnsanlar pis pis siritislarla bekliyor
Koselerde,yolun sonlarinda
Biktik biz bunlardan artik bilader
Kabak tadi verdi
Lanet hayat,lanet yagmur,lanet insanlar
Nefret ediyorum hepsinden
Biktik artik
Biktik ulan
Nedir bu derdimiz
Bir tek biz miyiz boyle yasayan
Yorulduk artik varin bizim farkimiza
Tiksindim artik yalanlardan ve suphelerden
Gotumu saglama alma dusuncesiyle yasamaktan biktim artik
Yagmurlardan sikildim,sicak gunlerden biktim
İc huzuru istiyorum
Olmayan mutlulugu istiyorum
Delilik teoremi iste
"Oturdugun yerde yeni bir seylerin olmasini beklemek"
Yattigim yerden kusuyorum nefreti
Son iki saattir dans ediyorum yalniz yatakta
Mutluyum memnunum boyle olmaktan
Eskisi gibiyim yalnizligi seviyorum su siralar
Bazen aldatsamda en kadim dostum en nihayetinde
Gozlerimde uyku bir gidip gelmekte
Olsaydi bir silahim biliyordum kimleri indirecegimi
Gozleri gorebiliyordum
Etrafimi orospu cocuklari sarmisti
Yapacak hic biseyim yoktu yasamak zorundaydim
Gecenin bu lanet saatinde bana sikintiyi veren onlardi
Ve isin en berbat yani onlarla birlikte yasamak zorundaydim
Uykuyu istiyorum
Uykuylayim olene dek
Yasasin uyku
Yasasin yalnizlik
Yasasin anormal teorilerim
Ben boyleyim
Ben boyleyim
Lanet bir kasim ayinda
4 sene onceside ayniydi
Simdide ayni
Degismedim lan ben
İcim hep ayni

ahmet anil