Sayfalar

21 Kasım 2012 Çarşamba

Musfikti insanlar

Musfikti gunesli gunler
Ve musfikti insanlar
Midem bulanmiyordu o kadar
Fakat pahali yasamak
Bekliyordu gozler nefretle
Yagmur vardi gokyuzunde
Delice yurudugum yollar
Ve kirdigim kalpler simdilerde huzunlu
Fakat banklar sebil hala
Oturuyor ve lanet sehri dinliyorum
Onceleri musfikmis insanlar
Biraz daha ve biraz fazla
Gunahlarimi yikayamiyorum ki
Degistiremiyorum dogan gunesi
Belki sorun ben de,ki mumkun bu
Boyle bir hayata muhurlenmisim
Boyle bir gune baslamisim nasil
pozitif olabilirim?
Haberlerde hunharca islenen cinayetler
Ve sokaklarda bekleyen maktuller
Elinde silahla dolasan bebe azrailler
Kendince adalet dagitmaya cabaliyorlar
Beni benle birakin artik cekin elinizi
Boyle bir hayata muhurlenmisim
Musfikti insanlar ben dogmadan once
Son kozumu yalnizliktan yana kullaniyorum
Ve kendime sarilip uyuyorum bu gece