Sayfalar

27 Aralık 2012 Perşembe

2012 genel si..

2008'de saymaya başlamıştım yılları.
2008 çok metalik
2009 çok aşk ve kriz
2010 çok konser
2011 umursamazlık
2012 sanki toplu sikiş gibiydi
fiziksel değişiklikler ruhsal çarpışıklıklar
en iyisi umursamamak diyerek geçirdiğim bir sene daha. çok basit gibi görünse de. yoksunluğunu hissettiğim hiç birşeyin olmayışına sevindim sadece. farkındalığın zirvesine farkında olarak ama farkında değilmiş gibi yaparak vardım.
there was a long time
mevsimlerin gelmesini ve geçmesini her yıl olduğundan daha çok istedim. karşı ve hem cinse yani insanlığa lanet, uyuz kedilere tükürük , köpeklere hayranlık devam etti. takip ediliyormuşluk hissi enseden ayrılmadı ve saçlar uzadı. parasızlığın dibine gayet zengin bir biçimde vuruldu. dostlar edinildi. kıyamete yaklaşmış gibi hissettim. çocukluk hayalim üniversite sınavını göremeden dünyanın yok olması ya da ortadan kaybolmak üzerineydi. beklentiler sıradan delilikler üzerineydi. git geller mide bulandırdı. arkamda kimseyi bırakmadım sanırım ama sürprizler son haftalarda formamdan çekerek yere indirdi beni. kimse düdük çalıp bayrağı kaldırmadı. sanırım koskoca yıl boyunca tüm kelimelerimi son yazıma sakladım. sorun değil hayallerin gerçekleşmeyeceğini bilmek insanı sertleştiriyor. bir yok etme arzusudur gidiyor. ritüel bağımlılığımı yine kaybetmedim fakat bilindiği üzere istikrarda sorun var ve bağırsaklar iyi değil. bir çok telaş klişe ve ayrılık yaşandı utandığım. çok utanıyorum bazı davranışlardan. jd salinger olamam bu yaştan sonra. zaten param yok.(salinger'ın da yoktu) giden bir yılın arkasından nasıl bakılır ki. ölüme yaklaştık , 365 gün daha bitti. 365 sabah 365 gece , 365 farklı sabah tükürüğü. isyana sürükleyen bir yıl. aşk yok sevgi yalan. kaybetmeye devam diyeni sikme isteği ve göte girecek kibir ve ukalalık. bilmiyorum yeni yılda umarım anlık istekler gerçekleşir. bir yine buralarda olacağız. anıl ve cem. 8 ya da 9 lanetlenmiş sürekli takipçilerimiz ya da yolu düşenlerle.

95 soğuk ocak ayından beri omuz omuza.
buralardayız.